2009-09-14
 23:01:06

hejsan hoppsan

har verkligen inte orkat blogga senaste tiden , vart upptagen och shit. har iaf fått min nya dator nu , det är niiice!

Ngt inte lika nice är att MITT FACEBOOK FUNKAR INTE! blir galen , har inte kunnat logga in på flera dagar , och mitt humör blir sämre och sämre .. Yes, i'm addicted ..

Ngt annat inte så nice är att min nackskada är möjligtvis tillbaka .. fick en spark i ryggen på träningen och nacken fick en whiplash ryck rörelse och sen gick det åt pipskogen .. efter träningen sträckte jag även axel/nackmuskeln, så är helt handikappad känns det som .. Livet leker , inte ! Så nu sitter jag här med värmekudde i nacken och dricker te för att bli lite varm , och fri från förkylningen :)

Iaf så var det lite blandat i fredags , 3 olika fester på samma kväll .. träffade massa olika folk o de var ju kul , annars kunde det ju vart bättre :p kom hem vid 5 efter att jag hade somnat borta , och somnade direkt när jag la mig i sängen efter det ! :) skönt att äntligen få sova ut iaf :)

Tävling på lördag , längtar! nu orkar jag ej mer så hejdå hörs senare! :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: