2009-11-10
 00:50:45

09/11

sitter just nu och kikar lite tv , skolan idag sög! Tog det där jävla Svinvaccinet och just nu är jag helt förlamad i armen av smärta! och trött blev jag ocksså, döckade när jag kom hem! :o sov tom under hela träningen, som jag egentligen skulle på !

ska snart sluta vara negativ, men mitt nya schema suger! Efter jullovet ser det ut som att jag går till halv 5 varje dag utom onsdag då jag slutar 3 och FREDAG då jag slutar 5! :o hur kan man vara så elak ?!  usch , inget man gillar!




en bild från "klassfesten", det kommer fler sen!

2: Jag åker till Göteborg nu i helgen, ÄNTLIGEN!
3. Jag åker till Sthlm nästa helg, Woho!
4. Jag åker till Sthlm 2 veckor senare igen, YES!

älskar att få komma iväg från gävle :)

Nu ska jag lägga mig och läsa Gömda, så jävla spännande, sen ska jag sova :) Imorn ska jag försöka gå upp tidigt att plugga, wish me luck! puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: