2010-01-21
 10:52:15

21/1

hejhej hallåå! Fyfan vilken tråkig bloggmänniska jag är! usch , tror jag måste gå en kurs i hur man uppdaterar bloggen lite oftare! Får bli mitt lite sena nyårslöfte :) Gott nytt år förresten!

Grattis till älsklings linnea som fyllde år igår :)

kommer ha fullt upp idag, började dagen bra med lite handboll på idrotten, efter det gym på håltimmen och nu sitter jag och väntar på lektion :) Efter skolan ska jag hem och packa, åker nämligen till vemdalen ikväll! Fyfan vad roooligt jag ska ha! åker dit med brorsan, hans tjej och mamma :) kommer hem igen på söndag kväll tror jag, skööönt!

Igår var jag på personalfest, jag, cissi och julia ( som var nyktra) var de enda som slog klackarna i taket, men vi gjorde det bra!hahaha gud vad vi hade roligt, hoppas de blir fler såna kvällar snart! :)

Snart ska jag klippa av mig håret och färga, läääängtar!

De senaste dagarna har jag kollat på resor utomlands, och blir man inte LITE sugen på att åka NU!? fyfan , vad jag längtar till sommaren! Har iaf bestämt nu att jag SKA åka, oavsett vart och med vem :)
 




Ska snart räkna lite matte, låter inte så jättekul men måste tänka positivt! Pusshej vi hörs snart igen! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: