2010-12-09
 15:34:04

9/12

känslan av att kunna gå ut ur aulan med ett leende på läpparna efter man har skrivit nationellt prov i matte, hur underbar är inte den? gick förvånansvärt bra och är riktigt nöjd, MVG i sikte!

dagarna just nu består av skola, plugg och umgås med älskling eller några vänner :) Imorgon är det dags för nattinnebandy på skolan, hur roligt kommer inte det bli då? utklädda till Biggest loser ska vi springa runt lite halvfulla med innebandy klubbor och försöka träffa bollen.. kommer bli minst sagt spännande, om inte lite farligt .. ;)


har kommit igång med träningen lite smått igen, men hostan är kvar så jag tar det lite lugnt, ingen tävling för mig alls den här säsongen , satsar på nästa istället! :)
 



snart är det jul, gud vad jag längtar! julen är så mysig, allt är så fint och familjen är samlad.. god mat, trevligt sällskap och presenter, kan det bli bättre? ja, om det inte hade varit för att man firade jesu födelse hade jag nog kunnat njuta lite mer av det, menmen det är som det är, jag firar iaf inte att jesus föddes..

nu ska jag försöka ta mig i kragen och fortsätta skriva här, funderar på en ny design, kanske får mig att bli mer pepp på att skriva, vi får se, men puss så länge!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: