2009-09-02
 23:06:03

grattis pappa! <3

idag fyller pappa år, stort grattis till honom :)<3

Jag älskar onsdagar! Börjar halv 12 och slutar 3, så jävla skönt!
iaf, nu börjar skolan komma igång riktigt , har redan börjat få massa läxor och sånt :( inte kul ..

andra inte roliga grejer är när ens bästa vän skämtar om att de hittat en ny mig!? :s wtf asso, INTE OKEJ! spelar ingen roll om det var skämt eller ej, det sårar ändå! spec efter att de bara känt varann en vecka .. så pass på sånt tack!

idag började jag som sagt halv 12, slutade 20 i tre också :) otroligt skön dag! efter skolan drog jag, carola och dilan till coffee lounge och fikade :) satt kvar där ett tag och bara snackade, sen åkte jag hem och var med la familia lite :) SKULLE ha pluggat men så blev det icke .. fastnade vid datorn så nu inatt blir det panikplugg inför morgondagensgruppredovisning :|


denna månad är det lite jobb faktiskt , bara 5 dagar .. känns lite tråkigt det är ju kul att jobba och jag behöver pengarna tills nästa utlandsresa ! men ska se till att spara pengarna nu som blir kvar efter att jag köpte min dator. justja , har glömt att berätta, jag har köpt en lila dator ! ;) väntar bara på att den ska komma nu, den skickades i söndags så borde väl komma snart .. :D
 

 

 
Nu i helgen vill jag festa, ngn som är på? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: