2009-09-27
 02:00:16

full rulle

i torsdags och fredags var jag hemma från skolan , mådde inte bra och hade ont i nacken .. så var hemma och chillade sönder ist :) men i fredags kväll blev det utgång, först på elviras nollning, som var faail btw! efter det stack jag, linnea C , bella & 9 andra tjejer till en fest på brynäs :)  det var niiice alltså!

idag var jag på 20 års firande hos kusin henrik :) big love till han & grattis <3 vi fikade, spelade nhl '10 och chillade :) sen när jag vart där typ 2 timmar var det dags att dra till jobbet, fick skjuts och började jobba fem.. slutade 11 och var helt slut efter full rulle nästan hela tiden, skönt ändå för då går tiden snabbt :)

nu ligger jagi soffan hemma hos mamma och kollar på skräckfilm helt ensam :( syster min somnade så jag är rädd :( ska iaf koncentrera mig på filmen nu :) <3

Danmark och älsklingarna mina om 3 veckor, sen om 4 veckor blir det skellefteå, och dit kommer ääven en av mina älsklingar :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: