2009-09-05
 00:25:20

Fail x2 på mig!

Fail # 1 !jag är så jävla kass på att komma ihåg saker! började ta p-piller typ för ngn vecka sen .. den här veckan har jag glömt 3 st .. men som tur är kan man ta dom 12 timmar efter ordinarie tid, men tom det missade jag 1 gång .. illa , tror det blir att byta till p-stav så fort receptet e slut, komma ihåg piller är inget för mig!

Fail # 2! jag misslyckades med en av kladdkakorna jag bakade! :o det har aldrig hänt mig och det känns faktiskt väldigt sorgligt .. vet inte om det har med humörsvängningar att göra eller om det bara är jag som är knäpp! men iaf, jag skulle göra den lite större än vanligt , och jag glömmer ha i extra kakao! :( så den blev inte 100 % god :(

Men kära bloggläsare , glöm inte att jag är bäst ändå! ;)

P.S jag har blivit beroende av facebook spel! :o
D.S / linnea

3 inlägg på 1 dag , i'm on fire!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: