2009-09-04
 22:33:23

4/9 - mammor & co

mammor är väl bara för underbara ..

Fick nyss sms av mamma där det stod : vad gör du ikväll?
jag : är hemma bara
Mamma: okej , då vet jag att det är lugnt
jag : vrf skulle det inte vara det?
Mamma: ja så att du inte sitter på torget och knarkar

liksom WTF tack för förtroendet!
och idag när jag hade varit och fikat med masod,arian och kim så gick dom ut och rökte sen och jag följde med ut, och sen när jag träffade på mamma direkt efter så kolla hon skitallvarligt på mig och frågade om jag hade rökt .. känns som att hon litar på mig! not :p

I övrigt så gick jag i skolan från 8.30 - 16 , efter det gick jag på stan med carola och emma:) sen träffade jag masod och vi stack till mingel & bar och fikade ( eller han bjöd mig fast jag inte ville!) och sen kom kim och arian :)

Ikväll har jag ba tatt det lugnt, ska baka snart inför pappas födelsedags firning och sen upp tidigt imorn för att jobba! 11.30 - 19.. inte mkt fritid när man går natur och jobbar samtidigt! :p


btw , klänningen jag hade på insparken!

kommer förmodligen en update senare ikväll också, ciiao tills dess! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: