2009-05-31
 20:56:37

underbar helg!

helgen har jag som sagt spenderat med fanny , igår var hon så tokig att hon cyklade ner i diket när vi båda satt på cykeln, för att hon såg 2 skitsnygga killar som hon bara var tvungen att vända sig om och titta lite mer på :) resultatet av detta blev en jävla massa skratt och ett litet skrapsår på hennes ben , men de vare värt! Vi bestämde också oss för att vi ska backpacka genom Europa i sommar , och kollade på några ryggsäckar vi kunde ha! :) Den här som fanny har på sig var nog vår favorit! :)
 


Grillningen igår var hur rolig som helst btw , jag dog nästan av skratt ! men tänker inte berätta så mkt om den nu för jag har inga bilder än :)

Idag har jag bara vart ute heeela dagen! först solade jag hemma på baksidan , sen stack jag och zein till boulongern och solade där , sen kom carro och dilan och låg där typ till 6 :) så jääävla skönt asso, spelade fotboll och tog årets första dopp också ba! sommaren är verkligen här nu och 2 veckor kvar till barca! CHEA!

Efter boulongern gick jag mot stan , träffade mustafa och thomas där , snackade lite med dom som den snacker jag e och sen drog jag tbx till boulongern för att doppa fötterna ( xD ) i vattnet, fråga inte varför. sen fick jag sms när jag bara hunnit vara där typ 5 minuter så drog därifrån och träffade lite trevligt folk och hade de treevligt , sen drog jag hem ba! :) nu sitter jag här och väntar på mat för jag har bara ätit 2 glassar idag , ingen riktig mat så e ngt hungrig :(

 

tog denna bild när jag satt och doppade fötterna i det superhärliga vattnet ! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: