2009-05-27
 19:50:37

Lyckan kommer...

och lyckan går.. Men nu är den här! :D

Idag gjorde jag klart det sista inlämningsarbetet för HELA nian! och igår gjorde jag det sista provet, så nu har jag INGET kvar att göra! känns så jävla skönt, och jag har höjt mig i svenska från VG till MVG, fick reda på det idag och det kom som en chock, jag blev så lycklig att jag började nästan gråta, nästan.. hade max hoppats på ett VG eftersom jag lämnade in en uppsats en månad försent, men nejdå . Jag märkte att några blev avundsjuka och fällde kommentarer som att jag inte ens lämnat in allt och att jag bara glider igenom allt, men ni har fel :) Bara för att jag lämnar in mina saker för sent så betyder inte det att dom är sämre än era, de kanske tillochmed är bättre  ;)
 
Sen fick vi reda på betygen i No idag också, hade inte sänkt mig där så VG i alla utom teknik som vi inte haft, så drf fick jag G i det :P Nu har jag sista lektionerna imorn, och det kommer bara bli typ film och spel, sen på fredag blir det bada och volleyboll.


Känns så himla sorgligt att behöva lämna klassen nu efter 4 år tillsammans :( känns som att alla säger att de har bästa klassen, men vi HAR verkligen bästa klassen där alla umgås med alla och aa , man kommer sakna den helt enkelt :( men nu gäller det att blicka framåt och vänta in nya äventyr på gymnasiet! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: