2009-05-30
 16:19:16

livet leker

just nu,  uunderbart väder alltså ! :) igårkväll var jag med fanny , vi tänkte spela minigolf men de stängde 5 min innan vi ko dit -.- och gubben kunde inte låta oss spela iallafall! :o så då cyklade vi runt i bollan ett tag, sen till stan , kollade om vi kunde hyra ngn rolig film, och inne i videoaffären fanns det två snyggingar jag bara inte kunde motstå att härma ! de sa ngt jätte konstigt som jag nog råkade härma lite för högt, och det finns en liten chans att de råkade höra mig :) men ingen skada skedd där, ibland måste man bjuda på sig! ;)

Efter ett tag tröttnade vi på den otrolgt händelselösa staden och cyklade hem till mig, poppade popcorn och kikade film. Fanny somnade nästan , som vanligt, men jag lyckades hålla henne vaken ett litet tag iaf, och vi låg och pratade om lite diverse saker :)

Vi vaknade imorse och klev upp , käka frukost och la oss i den stekande solen! sen dog fannsan hem och jag låg kvar där , i ungefär 3 timmar ! :o sen duscha jag , satte mig vid datorn och vid 3 kommer lillebror och frågar om jag ville följa med honom ner på stan för att han ville ha ett nytt tv spel. Snäll som jag är gör jag mig iordning och följer med honom till den där affären och betalar med alla hans 20 lappar xD

Nu ska jag förmodligen till B-skogen och träffa några kompisar , sen blir det grill x2 och chillnation hemma hos nicole bby :) ciao!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: