2009-05-22
 00:30:49

21 maj

Just nu är jag skittrött , så det får bli ett ganska kort inlägg för sen ska jag sova :)

Idag färgade jag håret igen, en violett ton i bak och en röd ton i fram, skit coolt och snyggt blev det ! men det låter säkert skit fult, så jag kan förklara för er att det faktiskt inte är så stor skillnad på färgerna :) nöjd blev jag iaf :)

Efter jag hade färgat håret åkte jag och träffade en gammal barndomskompis till mig, känt henne i snart 10 år nu :) Iaf , vi gick på en promenad och pratade jättemkt, kollade på en fotbollsmatch och sen gick vi och kollade på en film - Boat trip. Bra film , jag var på precis rätt humör för en romantisk komedi så jag njööt av det :)
Nu sitter jag här hemma och ska snart gå och lägga mig, ska upp tidigt imorn och tvätta och sen bär det av till sthlm,  ni andra kan ju försöka ha det roligt , men ha i tankarna att jag har det roligare än er ;)


                                                                    några månader gammal bild på mig, kände att det behövdes en bild, kändes så tråkigt på bloggen annars med bara text :)
några månader gammal bild på mig i glasögon, tyckte att det behövdes en bild på ngt inlägg för att liva upp bloggen lite. kommer komma fler bilder



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: