2009-05-21
 11:58:20

20 Maj - tjejkväll!

första dagen denna vecka som jag inte försov mig :) skolan var as chill, stannade kvar till typ 5 och skrev på mitt konfliktarbete, så nu är den klar! pluggade alltså från 1-5 , duktigt eller vad? :o efter skolan cyklade jag hem och åt, och sen snabbfixade jag mig på typ 20 min och åkte iväg på tjejkväll :)

Kvällen var skit rolig, vi åt god mat, och det togs många "mingelbilder" men även många snygga posebilder .. haha, och man får ju inte glömma den berömda knäckebröds dansen som vi försökte göra en imitation av, såg inte så fint ut kan jag lova! Sen efter så körde vi lite sanning och konsekvens, det låter lite barnsligt, men det är den elaka versionen! ;) Lärde känna tjejerna i klassen lite bättre efter det , haha ;) 

Får se om jag kan lägga upp några bilder från kameran senare, måste få dom först bara :) 

så mkt hände idag så jag kan inte göra en lista på dagens händelser, men de kommer nog några imorn :) 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: