2009-05-18
 22:28:42

18 maj - update

jaaa , dagen började ju inte så bra med att jag försov mig och allt men .. den blev helt superbra sedan! Först skoola , var ju inte så jätteroligt och känner mig otroligt stressad över allt jag måste lämna in den här veckan! känns nästan som IV nästa för mig .. fast riktigt så illa är de ju inte , hoppas jag ..

Iaf , jag mådde inte så bra idag , var helt sjuk och hade ingen ork, men nicole drog med mig på stan och väl där mådde jag bättre :)  gick först runt lite sen bestämde vi oss för att gå och fika, och vi satt där hur länge som helst ! jag pratade ut om allt och det kändes sååå skönt! kunde verkligen säga hela sanningen utan att det blev för jobbigt. Så skönt att vi kommit tbx till varandra :)

För övrigt så regnade det idag och det gjorde mig på ännu sämre humör och fick mig att må ännu sämre med, men efter regn kommer solsken säger de ju! så till helgen så får vi hoppas på det när vi rullar in i stockholm stad och chillar fett i hammarby parken/sjöstad.


Dagens citat : "ngn" upptäckte en sminkfläck på en tröja inne på en affär " Smink - Jävla fjortis! "
Dagens bästa : fika med darling <3
Dagens sämsta : lärarsnack och sjuk på delad plats
Dagens roligaste : antonio ramlar och spräcker displayen på sin Ipod
Dagens snyggaste : the twinz dazzling smiles!


nicole

de är skit skönt darl<33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: