2009-05-17
 22:21:24

17 maj

Sista försöket nu , nu ska jag börja blogga 4-real!

Idag vaknade jag av att telefonen ringde, vid 10 tiden nångång , alldeles för tidigt för mig egentligen, men skulle iväg strax efter 11 så de var bara att kliva upp och stressfixa mig. Underbart! Cyklade iväg och kikade på The Boarding Surface! helgrymt band :) Sen stack jag och D-girl till stan och var allmänt lodiga. nicole snodde mitt lås btw :(
Me och D-girl discovered att vi båda e totally obsessed with drummers!Ännu en sak som gör oss läskigt lika varandra <3

Igår kollade jag och Sis på olika fight filmer från Asia. Ong Bak 2 och Chocolate. O B 2 var bra , i början fattade man typ nada men i slutet förstog man allt. Chocolate var insane!  Lite orealistisk men vad är inte en fight film utan lite surrealism i ? Schyssta moves, med känslor i som bara Asia kan förmedla till övriga världen , Love it!

Tagga stockholm på fredag, gbg om 2 veckor och sommarlov om 3 veckor! / xoxo L-girl



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: