2009-07-06
 01:20:58

Myskväll

Kvällen igår var jättemysig ( och superläskig! ). Först kom elvira vid 7 , vi fjantade oss och sen gick vi och handlade:) vid 9 kom milla, ingrid och julia , vi satte oss i köket och fikade och pratade en massa :) sen bestämde vi oss för att kolla på skräckis , och det måste ha sett jättekul ut för vi satt 5 tjejer ihopträngda i en soffa och skrek, men som tur var var jag ensam hemma så ingen såg oss ;)

Vi kollade iaf på Fingerprints, bra film men vissa saker var så jävla fula så det förstörde det läskiga litegrann xD Efter filmen satt vi och pratade ett tag och de stack vi typ 1 halv 2 nån gång :p ag somnade typ halv 5 och vaknade halv 2 , var tvungen att skynda mig då för jag skulle på styrelsemöte hos linethe halv 3. Mötet gick bra och jag stack därifrån typ 4 eller nå. åkte hem till pappa och firade chi lee, spelade tv sppel och kollade på film.


Bild från svenska cupen 1 den 20e September :)    Från vänster : Syrran, Linethe och jag :)



Imorn åker jag till uppsala över dagen, sen på kvällen är jag barnvakt åt lillebrorsan, så var social på mobilen! :)<3


EMILIA

negern med den elektriska trollstaven förstörde stämningen, hahahahahahaha!



PUBLICERAT: 2009-07-13, 23:20:37 | URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/
Linnea

HAHAHAHA jaa typ total moodbreaker xD<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: