2009-07-22
 00:34:41

monday + tuesday

Måndag : jag spenderade det mesta av dagen med Elvira, Josefin och Dilan :) Vi bakade min berömda kladdkaka med marabou i och sen kollade vi på transformers :) Dilan drog lite tidigare för hon skulle till ngn annan också , men de andra stannade kvar till typ 10 och efter det kollade jag bara på tv och satt vid datorn :)

Tisdag : Vaknade vid 3, klev upp och slappade i soffan, käkade frukost vid 4 och middag vid 6, och då kom nicole också :) jag åt sen hängde jag lite med henne , vi gjorde typ inget , kollade bara på tv och satt vid varsin dator som värsta geeksen :p
Sen kom jag på mig själv med att ha glömt bort tiden och fick skynda mig till träningen .

OCH JAG HATAR MIN CYKEL , för den kan inte växla längre så jag måste cykla med 1ans växel hela tiden :( måste väl lämna in den på lagning snart men jag har inte orken än bara ..

Imorn ska jag först vara med syrran lite tror jag , sen ska jag iväg till josse och vi ska äta middag o så med elvira och dilan , sen drar vi ner på sommarkväll också förmodligen , sen sover jag hos josse tsm med elvira :) Kmr bli jättemysigt och roligt som jag alltid har med de tjejerna , men har en känsla av att det kmr bli snäppet bättre :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: