2009-07-14
 00:45:20

måndag - ny hårfärg

Hej mina kära :)

Idag har jag inte heller gått utanför dörren .. men de har vart en rätt okej dag ändå :) har mest kollat tv och suttit vid datorn , men när hela familjen kom hem åt vi och sen blekte syrran mitt hår , eller gjorde slingor i hela håret :p tog typ 2 timmar, så underhöll mig med att titta på massa serier :) så skönt att ha en frisör hemma ibland asso! :D

tänkte lägga upp en bild på slutresultatet men har varken ork eller lust att ta några kort, för de syns ju ändå inte på bild , även om jag är typ blondie :p haha

Imorn ska jag försöka vakna tidigt och kanske plugga lite matte A ( för att kunna tenta av i höst ) och sen åka ner på stan och träffa nicole och kolla på jeans ;) sen blire träning :D men nu ska jag fortsätta titta på csi och njuta av vad natten har att erbjuda ;) ciaao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: