2009-07-19
 02:12:51

18/7 - jobbjobb

Vaknade runt 2 idag, började jobba 4 så var tvungen att skynda mig lite med att laga mat , fixade mig på typ 1 minut och cyklade iväg runt 3 , bytte om och började jobba. Fick stå i kassan helt själv idag, gick sjukt bra för att vara första dagen :D Skulle slutat 7 men så blev de icke, utan jag fick jobba över till halv 11 :) som tur va så fick jag käka mellan halv 8 o 8 , annars hade jag dött! Iaf nice med lite extra cash i kassan, men synd att de inte kommer förrän i slutet av augusti, vill ju ha dom nu ju!

Toppen dag iaf, kunde inte ha blivit bättre, jobbet var hur kul som helst tack vare mina medarbetare, jag och helin blev vänner igen ( en efterlängtad händelse ) och nu är allt som vanligt igen , endast en grej som gnager in the back of my mind, men det ska jag bara ignorera. NY DAG NYA TAG!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: