2009-07-01
 16:29:49

1/7-09!

idag har jag tillbringat min dag en snabbis i testebo för att sola och bada, men när det började regna och åska så åkte jag, kalle och nicole hem till kalle ist :) var där i typ 1 timme sen kom syrran och hämtade mig och vi åkte till McDonald's för jag skulle på min introduktion och hon skule jobba.



Nu sitter jag här på donken efter min introduktion och har typ inget att göra, orkar inte åka hem men har inget annat väl :p var tvungen att äta något innan bara :) skulle egentligen träffat elvira men hon hinner inte , så det får bli en heldag imorn istället :)  får se vad som händer ikväll, hör av er om ni vill hitta på ngt vet ja! :)

OCH JUSTJA, jag kom in på NATUR IDROTT så där ska jag tillbringa mina kommande 3 år :) spännande .. :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: