2009-07-12
 01:26:00

11/7 - seeg dag!

Vaknade idag av att syrran skulle till sthlm men hon visste inte vad hon skulle ha för skor på sig, så jag smsade henne och sa att hon fick ta ett par av mina om hon ville, så smsade vi lite med varandra även fast hon bara var 2 våningar under mig.

När hon hade åkt så somnade jag om , och sen vaknade jag inte förrän vid 3 typ, hade ont i maen så jag orkade inte gå upp utan istället låg jag och läste ngn timme, men när jag läst ut boken så gick jag upp och lagade lite mat iaf :) käka nicoles BADASS köttfärssås , godare finns inte asså!

en sammanfattning av min dag har varit - TRÅÅÅÅÅÅÅK! fast rätt skönt att bara få ta det lugnt ändå , kollade på green street hooligans, älskar den filmen!<3

Vill att min kära syster ska komma hem från sthlm ,de e så ensamt här hemma nu utan henne :(

hoppas att morgondagen blir bättre, annars dör jag nog! längtar tills på onsdag och HARRY! <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: