2009-07-11
 01:07:06

10 juli

har inte orkat blogga på ett tag, sorry för det :)

Idag var jag med maria , Cyklade till henne i valbo från sätra, det är minst en mil , var lagomt slut när jag kom fram asso :p
Vi bakade kladdkaka och åt den med Honken och hans familj, han fick egentligen inte äta pga hockeyn men han klarade inte av frestelsen från vår goda kladdkaka så han var tvungen att äta och han älskade den! lite mallig eftersom han faktiskt är ganska känd , iaf inom hockeyvärlden ^^

efter det så gick vi hem till maria och pratade i timtals, riktigt mysigt var det och jag märkte att vi behövde umgås oftare för vi har alltid så mkt att prata om , har verkligen saknat henne eftersom jag inte träffat henne sen skolavslutning, exakt en månad alltså :o

nu ska jag ta det lugnt med syrran och kolla på So You Think You Can Dance, kanske bästa dansserien asso!  men först måste jag vänta tills hon kommer hem från att hämta brorsan så medans kollar jag på ufc :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: