2009-08-10
 00:23:22

sjuk & jobb

i fredags vaknade jag upp hemma hos petra med moa och petra! saknat petra som en tok under de 2 månader hon vart i grekland! vi åt frukost och åkte ner på stan , men moa och jag tog bussen hem tsm för ingen av oss mådde särskilt bra .. låg i sängen och sov resten av dagen och under kvällen hade jag 39 graders feber så sjukanmälde mig från jobbet för lördagen, förlorade typ 800 på det :(

lördagen på morgonen mådde jag bättre men inte helt bra , men under dagen blev det allt bättre :) på kvällen stack jag till sommarkväll och var där med elvira ,josse och cajsa först , sen när de skulle hem så gick jag med petra och trang :) träffade på massa folk och hade det trevligt - förutom det där jävla äcklet som förföljer mig! usch säger jag bara , lämna mig IFRED!

idag har jag jobbat , och roligt var det! började 11 och slutade 16 - men jobbade över ngn timme för det var rätt kaotiskt i början men sen blev det så lugnt och skönt så ville inte dra hem :) träffade dilan & petra på stan på väg hem från jobbet och prata med dom ett tag tills brorsan kom med bilen och jag fick skjuts hem :) sen dess har jag bara legat framför tvn , inte känt mig helt frisk ikväll :/

Hoppas på bättre tider imorn iallafall ! <3


nicoel

vi får ta och ses nåndag din tjockis :D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: