2009-08-02
 18:51:22

long time ago

inte haft tid/ ork att blogga, har jobbat och festat så inte funnits mkt tid över !

onsdag 22/7 - tjejkväll hos josse , sen drog vi ner på sommarkväll , var där ett tag, sen åkte jag och josse hem till henne igen, rökte lite vattenpipa med melonsmak eftersom vi köpte ny , och sen drog vi ner på stan igen :o träffade några killar som vi hängde med på efterfest hos, hade trevligt men efter ett tag var det dags att dra sig hemåt :) kom hem till josse vid 6 tror jag hon var , sjukt nice kväll var det! :D<3

fredag 24/7- feest hos bella ute i älvkarleby med tjejerna , skiiitkul var det ! kom dit vid 6 tror jag och stack därifrån vid 1 eftersom sista bussen gick då :) träffade lite nya tjejer också , kulkul :)<3

Lördag 25/7 - feeest hos johanna ! först så var vi bara johanna, bella, jag, elvira , josse och denise ( som jag spelat fotboll med för 1000 år sedan) , men sen kom det mer folk och vi satt och prata , lyssna på musik och hade de allmänt nice :) vid halv 2 stack vi ner till stan för att bella skulle hem , jag käka lite på donken tror jag, sen skulle vi ta bussen tillbaka till johanna men den missade vi för jag stog och snackade med dennis, som ville hänga med oss. de fick han , fast han kom lite senare , så jag gick och mötte han :) festade heeela natten och kom hem vid halv 8 på morgonen! <3

onsdag 29/7 - FEEST hos mig! först kom bella. amanda, josse, dilan och shniar, sen lite eftersom droppade folket in hur som helst :) vissa åkte ner på stan , andra stannade kvar och chillade med drinks och music! efter ett tag kom de från stan tbx men de stack igen och vi andra åkte ner på stan. var på stan och snackade med lite kompisar, sen drar jag och några till tillbaka hem till mig . elvira och josse gick och la sig men jag stannade uppe med dennis och kollade på film :) kvällen avslutades vid 6 när dennis stack och jag äntligen fick sova. somnade vid halv 7 och klev upp 9 för att jobba, jobbigt värre! :D <3
bild från min fest - får se om jag lägger upp fler bilder senare! :)

blev ett lååångt inlägg idag men behövde berätta om de viktigaste stunderna denna vecka! :) ciao<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: