2009-08-27
 00:24:25

26/8 - irritationsfaktorer

 Så vad gör man när vänner sviker? när man faller  ner och vet inte hur man ska ta sig upp igen, när man sjunkit så lågt att man inte längre kan se ytan?

Man går vidare, hur svårt det än är att se hur det ska kunna gå så går man vidare, för sin egen skull. Ibland blir jag så jävla irriterad på alla äckel-fjortisar som alltid säger jag älskar dig utan att mena det, till sin kille eller sina vänner de bara är med för att få lite extra status eller ngt annat de själva kan tjäna på.uscha , hatar verkligen fjortisar.. Spec de som har ny kille varannan vecka och säger att de älskar varenda en.. sen efter en dag har de kommit över varandra..

Irritationsfaktor #2 - REGN!

alltid när jag tvingas cykla till jobbet så ska det spöregna! hur kul är det att komma till jobbet helt genomblöt och till och med kläderna i väskan är blöt? INTE SÄRSKILT KUL kan jag berätta för er!

irritationsfaktor #3 - vänner som blir sura för vad som helst

hade en kompis förr , vi bråkade lite då och då , över småsaker hon blev sur för.. T.ex så blev hon sur för att jag skrek hållkäften åt henne och det hela slutade med ett STORT bråk.. vi var ovänner i typ 2 månader, sen blev vi vänner igen och sen blir hon sur igen , utan att ens prata med mig om vrf eller ngt? i början visste jag inte ens att hon var sur, utan fick reda på det efter 1 vecka typ.. helt konstigt asso , inte ens ngn anledning till att vara sur enligt mig, jag var påväg hem från fest typ 2 kvällar och hennes bror följde mig halva vägen hem för att jag skulle slippa gå själv hela vägen. och då trodde hon automatiskt att det var ngt mellan oss, vilket verkligen inte var fallet, jag var på g med ngn annan ( or so i thought) .. inget personligt mot just henne i detta inlägg , bara att vänner ibland kan vara irriterande..

I keep running back ...


dilan

vem menaru på första? smsa svaret elr nå :D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: